ספג אבנים על רכבו ויצא לנקמה עצמאית, איך זה נגמר?

ישראל פריי 8 Comment on ספג אבנים על רכבו ויצא לנקמה עצמאית, איך זה נגמר?
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פנחסי בר-און, הוא עוד אחד מעשרות הנהגים שרכבם ספג השלכת אבנים ע"י פורעים ערבים. מה ששונה אצל פנחסי זה, שבניגוד לכולם, הוא החליט שלא לשתוק, ובחר להשיב לתוקפיו. בפוסט שהעלה ברשת החברתית תיאר האיש את השתלשלות העניינים: "לפני כמה שעות ביצעתי פעולת תג מחיר. כן, ממש ככה".

"מחבל זרק עלי אבן בצומת תורמוס עייא ושבר לי את החלון. הטרמפיסטית שישבה מאחור לא חטפה את האבן בזכות הוילון שפרוש על החלון הזה מצד לצד. רק קצת זכוכיות. אני לא ברחתי מהמקום. בלמתי את האוטו, עשיתי פרסה ורדפתי אחריו.

הנבל הקטן ברח כמו שפן לתוך רכב שנהגו פתח בנסיעה מבוהלת לתוך הכפר, שבשלב הזה אני אחריהם. לאחר כמה מאות מטרים שאני דולק אחריהם החלטתי שזה לא הכי חכם להיכנס לתוך הכפר עם מקל של מעדר כנשק, חזרתי קצת לכיוון הצומת, החניתי את הרכב באלכסון האמצע הכביש, וחסמתי אותו. חסימה. כבר הזכרתי למעלה תג מחיר.

אם יהודים לא יוכלו לנסוע בכביש 60 בבטחה – אז שערבים לא יוכלו להיכנס ולצאת מהכפר. אומנם אני לא מתקרב למעשים שאריאל שרון, מאיר הר ציון ומכריהם השונים ביצעו – אבל כל אחד ויכולותיו… אחרי כמה דקות הגיעו חיילים שביקשו ממני להשאיר להם את העבודה, אז הסברתי להם בנעימות שמכיון שהידיים שלהם קשורות ושלי לא – אני אשאר ואעזור להם במה שהם לא יכולים לעשות.

גם לשוטרת שהגיעה וביקשה ממני להתפנות הסברתי שאני חוסם כפעולת תגמול את הכביש לכפר. כשהיא אמרה לי שהיא לא רוצה לעצור אותי – הסברתי לה שאני מתכנן לחסום את הכניסה והיציאה לכפר במשך 30 דקות, ושהאלטרנטיבה לחסימה תהיה עמידה בצד הדרך עם דגל ישראל למשך שלוש שעות.

השארתי לה את שיקול הדעת, ולמרות שהיא לא הסכימה וצעקה עלי מחדש כל פעם שרכב ערבי נחסם ושינה כיוון נסיעה – היא לא עצרה אותי. אז בוגי וביבי, שני אפסים קטנים שכמותכם. בחייכם, תתפטרו. זה יהיה טוב לכולנו.

בצוק איתן, שבהתנהלותכם הכושלת גרמתם לרצח של עשרות מחיילינו – העם הבליג, למרות הוא הבין שמשהו רע עובר עליכם. הגיוני שגם עכשיו העם יבליג – כי כבר התרגלנו. אבל אם נשאר לכם עוד טיפת כבוד עצמי – אז תניחו את המפתחות על השולחן ולכו הביתה. ועל הדרך, כדי להרגיע את השטח, תשחררו את העצורים והמורחקים המנהליים מהצווים המביכים שלכם – הם יעזרו להרגיע את השטח, ותפנו את היחידה לפשיעה לאומנית, שמתוקצבת במיליונים מכספי המיסים שלנו, לפעילות הנדרשת ממנה באמת.

זה יהיה יעיל יותר אם היא תעצור את המחבלים שזרקו עלי אבנים, במקום אותי – שהעזתי לכתוב סטטוס בפייסבוק על ביצוע פעולת תג מחיר, בתגובה לניסיון רצח על ידי מחבלים".



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    אתה רק לא מבין שאת האבן זרק עליך הקב"ה, והערבוש הקטן היה רק השליח, וכל מה שקורה סביבנו זה הקב"ה שקורא אלינו שובו בנים שובבים, ובמקום לחזור בתשובה סיכנת את החיים שלך!

  2. 7

    אחי אתה תותח אין עליך ירבו כמתך בישראל

  3. 6

    אתה דוגמה טובה, שכולם ילמדו ממך, אני מצדיע.

  4. 4

    ככה ורק ככה חבר'ה קחו את החוק לידיים על כל פעולה מנה אחת אפיים.

  5. 2

    לא מתרשמת. חצי שעה סגירת כביש היא שום דבר. באמת שכלום
    אם זה מה שהממשלה תחליט לעשות – אז באמת צריך לפטר אותה

  6. 1

    לתגובה א .= האם היית אומר כך גם כשזה היה פוגע בך?